29 december 2009

dags att kicka igang bloggen igen!

det ar daligt med liv pa den har bloggen, vilket inte ar sa konstigt.
bade jag, lizette, jenny och frida har fult upp pa annat hall.
jag utforskar en ny del av varlden (folj mig har).
lizette utvecklar sin konstnarliga sida och gar pa designlinjen.
jenny har fullt upp med jobb och studier.
det samma galler frida i form av projektarbete (dar froken svar i hogsta grad ar inblandat) och korkortsplugg.

vi ar alla ganska busy pa varsina hall.
jag kommer att komma hem den 2 mars, och jag satter min fot pa svensk mar med huvudet sprangfyllt av ideer, idder som maste ut. vissa maste ratas och vissa maste jobbas pa, men ut ska dom!
minst sagt.
jag ska forsoka slanga upp ett inlagg har da och da, och nar jag kommer hem i mars, da blir det hogvarv igen!

Inga kommentarer: