12 januari 2010

vidare ut i varlden.

japp. jag och min basta van och foljeslagare har anlant till vietnam.
med vara ryggsackar pa ryggen har vi utforskat en del av australien (det finns sa oandligt mycket kvar att se!) och ar nu pa snabbvisit (3 veckor) i vietnam for att sedan dra vidare till thailand.
dar ska vi spendera 4 veckor.
sedan bar det av till london, men bara for en natt, sedan hem. det stallet dar jag kallat hem hela mitt liv, abborrakull.
dit kommer jag atervanda med oandligt med ny inspiration (som jag antagligen redan tjatat massor om) som jag ska forsoka fa ut pa basta satt.

asien ar sa annorlunda mot lander som australien och sverige. intye bara klimat och kulturmassigt.
det ar nagot annat med. nagot som knappt gar att satta fingret pa men som ar valdigt uppenbart. jag ska forsoka komma pa vad det ar och atrerkomma.
tills dess hittar ni mig pa nah trang beach atandes exotiska frukter.
/ sofie

Inga kommentarer: